הנה כמה טקסטים לקריינות (תסריטים) עבור מרכזיה, נתב שיחות או מענה קולי באנגלית. כדי להרכיב תסריט שיחה שירות לקוחות, בחר את המשפטים הרלוונטיים לך והחלף את המילים המודגשות לפי המפתח המופיע לקראת סוף העמוד.
מומלץ לעיין גם בהנחיות לכתיבת תסריט עבור קריינות באנגלית. אם אתה בכל זאת צריך עזרה עם התסריט, אני מספקת שירותי תרגום ועריכה לשונית לתסריטים באנגלית.
לבסוף, הקשב לדוגמאות של קריינות למרכזייה ובחר סגנון למרכזיה שלך.
Welcome to Company-Name, Company-Description.
Thank you for calling Company-Name. Your call is very important to us.
Hello. You have reached Company-Name. Your call is being transferred to a service representative.
Please be aware that in the interest of quality, your call may be recorded.
In order to ensure quality service, your call may be monitored.
Please note that some calls may be recorded.
Dear customers, please note that all calls to the center are recorded for monitoring purposes.
If you know your party’s extension, please dial it now.
For Department, press Key.
For Language, press Key.
To repeat this menu at any time, press Key.
To hear this menu again, press Key.
To return to the previous menu, press Key.
To speak with the operator, press Key or stay on the line.
Hello. You have reached the voicemail of Name. Please leave a message after the tone.
To leave a message, press Key.
Your call is very important to us. Please leave a message and we will get back to you as soon as possible.
The extension you have dialed is busy. Please try again later.
All our representatives are currently busy with other calls. Please stay on the line, and one of our representatives will answer you as soon as possible.
Your call is important to us. Please stay on the line, and one of our representatives will take your call as soon as possible.
None of our representatives are available to take your call at the moment. Please hold.
All our representatives are still busy, please continue to hold for the next available representative.
The Company-Name call center is closed now. We will be happy to assist you during our operating hours: Weekday through Weekday, between Hour and Hour AM/PM, Israel time. Thank you and goodbye.
The Company-Name call center is currently closed. Please leave a message, and we will return your call during the next business day.
Our office hours are Weekday through Weekday, between Hour and Hour AM/PM, Israel time.
Our office hours are Weekday, Weekday and Weekday from Hour to Hour AM/PM, and Weekday from Hour to Hour AM/PM.
Thank you and goodbye.
Thank you for calling Company-Name.
The number you have dialed has been changed. Please hang up and dial: Phone-Number and the extension number you are trying to reach. Thank you.
החליפו את המילים המודגשות כך:
Welcome to Victoria’s Voice, professional voiceover service in US English.
If you know your party’s extension, please dial it now.
For customer service, press 1.
For accounting, press 2.
To speak with the operator, press # or stay on the line.
כתבה מאת ויקטוריה פיינרמן
מידע כללי קריינות ראשי שירותי קריינות באנגלית שירות בוטיק לקריינות היי-טק דוגמאות קריינות / תיק עבודה שאלות נפוצות תהליך העבודה לקוחות ותגובות אודות ויקטוריה צור קשר
תיק עבודה דיבוב וליפ סינקכריזות קריינות לאנימציה קריינות אפליקציות קריינות גיוס כספים קריינות היי-טק קריינות חדשות קריינות טלפון קריינות יופי ובריאות קריינות מדעי
תיק עבודה
קריינות נדל"ן
קריינות סיפורים
קריינות סרטי הדרכה ולומדות
קריינות סרטי תדמית
קריינות סרטי תעודה
קריינות פרסומות
קריינות רפואית
קריינות תיירות ונופשדוגמאות לפי סגנון
משאבים חשובים
כיצד להכין תסריט עבור קריינות באנגלית?
תבניות להרכבת תסריט קריינות באנגלית לטלפון
מה להכין קודם: את הוידיאו או את הקריינות?
עשרה טיפים להפחתת עלויות פרויקט קריינות
טיפים להפקת המרב מקריינות הטלפון
טיפים להפקת המרב מהקריינות הטכנית
טיפים להפקת המרב מקריינות התדמית
מוכנים להקליט... מה עושים עכשיו?
מהי אנגלית עם "מבטא ניטרלי"?
קריין או קריינית - מה עדיף?
קריינות בזול, קריינות ביוקר
קריינים - איך בוחרים?קריינית באנגלית – למה מקצועית? מאגר קריינים מול קריינות ישירהמילון מונחי קריינותקריינות: כל מה שצריך לדעת כשמזמינים
קריינות אוטומטית מול קריינות אנושית