דלג אל התוכן דלג אל הניווט

victoria@vicsvoice.com  |  054-4646370


קריינות

קריינות

קריינות לנתב שיחות, מרכזיה טלפון או מענה קולי

קריינות לנתב שיחות / מרכזיה טלפון / מענה קולי - מה הדרישות?

קריינות למרכזיה טלפון (נקרא גם IVR) משתמש בדרך כלל בטון המשקף את תדמית החברה — ידידותי, פורמלי, רציני, מקצועי או אפילו שיחתי. כאשר מדובר בהודעת המתנה, כלומר הודעה שהמתקשר שומע כשהוא ממתין על הקו, הטון בדרך כלל שיווקי אם רוצים להעביר מסר פרסומי, או רגוע אם רוצים להרגיע לקוחות שנאלצים להמתין זמן מה. תוכלו לשמוע דוגמאות של טונים שונים למטה, ולבחור אחד שמתאים לצרכי החברה שלכם.

שים לב: הממשלה קבע בתקנה 33 כי חובה להנגיש מידע שמועבר במערכת לניתוב שיחות. הנתב שיחות יחשב לנגיש רק אם:

  • הנתב כולל אפשרות לקבלת שירות על ידי מוקדן בתחילת השיחה.
  • ההקלטה חייבת להיות בקצב איתי ובשפה פשוטה ובלי מוסיקת רקע.

איזה משאבים יש?

לנוחיותך, בעת כתיבת הטקסט ניתן להיעזר בתבניות להרכבת תסריט קריינות לטלפון. פשוט מכניסים את שם החברה וכו', ויש לכם תסריט להקלטת נתב שיחות מוכן לשימוש!

תוכלו גם לקרוא טיפים להפקת המרב מקריינות הטלפון שלכם, הכולל מידע אודות סגנון, מוסיקה ופורמט.

לבסוף קראו על קריינות נתב שיחות וקריינות מרכזיות.

שמעתם סגנון דיבור שאתם אוהבים? צרו קשר, ציינו איזה דוגמת קול אהבתם, ותתחילו בתהליך ההקלטה!

 

























 

 

קריינות

קריינות

קריינות