דלג אל התוכן דלג אל הניווט

voiceovers@013net.net  |  054-4646370


קריינות

קריינות

קריינות לנתב שיחות, מרכזיה טלפון או מענה קולי

קריינות לנתב שיחות / מרכזיה טלפון / מענה קולי - מה הדרישות?

קריינות למרכזיה טלפון (נקרא גם IVR) משתמש בדרך כלל בטון המשקף את תדמית החברה — ידידותי, פורמלי, רציני, מקצועי או אפילו שיחתי. כאשר מדובר בהודעת המתנה, כלומר הודעה שהמתקשר שומע כשהוא ממתין על הקו, הטון בדרך כלל שיווקי אם רוצים להעביר מסר פרסומי, או רגוע אם רוצים להרגיע לקוחות שנאלצים להמתין זמן מה. תוכל לשמוע דוגמאות של טונים שונים למטה, ולבחור אחד שמתאים לצרכי החברה שלך.

שים לב: הממשלה קבע בתקנה 33 כי חובה להנגיש מידע שמועבר במערכת לניתוב שיחות. הנתב שיחות יחשב לנגיש רק אם:

  • הנתב כולל אפשרות לקבלת שירות על ידי מוקדן בתחילת השיחה.
  • ההקלטה חייבת להיות בקצב איתי ובשפה פשוטה ובלי מוסיקת רקע.

קריינות לנתב שיחות / מרכזיה טלפון / מענה קולי - איזה משאבים יש?

לנוחיותך, בעת כתיבת הטקסט ניתן להיעזר בתבניות להרכבת תסריט קריינות לטלפון. פשוט מכניסים את שם החברה וכו', ויש לך תסריט קריינות למרכזייה מוכן לשימוש!

תוכל גם לקרוא טיפים להפקת המרב מקריינות הטלפון שלך, הכולל מידע אודות סגנון, מוסיקה ופורמט.

לבסוף קרא על קריינות נתב שיחות וקריינות מרכזיות.

שומע סגנון דיבור שאתה אוהב? צור קשר, ציין איזה דוגמת קול אתה אוהב, ותתחיל בתהליך ההקלטה!

 

























 

 

קריינות

קריינות

קריינות