דלג אל התוכן דלג אל הניווט

victoria@vicsvoice.com  |  054-4646370


קריינות

קריינות

קריינות למרכזיה

קריינות למרכזייה

קריינות למרכזיה

היום אנו נעזרים במרכזיה אם ברצוננו לפנות לקופת חולים או חברת סטארט-אפ. המרכזיה אומרת לנו על איזה כפתור ללחוץ כדי להגיע ליעד הנכון, אך מי הקול שעומד מאחורי המרכזיה השימושית כל כך? קריינות למרכזיה היא אחד מבין השירותים הנפוצים יותר הקיימים היום, הן בעברית והן באנגלית. ויקטוריה פיינרמן היא קריינית מקצועית המספקת שירותים למרכזיה.

 

קריינות למרכזיה – כל היתרונות בקריינות אחת

לא לחינם אומרים שקריינות למרכזיה יכולה להחליף במובן מסוים את הגורם האנושי. במקום להעסיק מזכירה אנושית שתנתב את כל השיחות, המרכזיה מורה לכל מי שמחייג על אילו כפתורים ללחוץ כדי להגיע אל איש השיחה הנכון. אז מדוע להשתמש במרכזיה? אלה כמה סיבות לכך:

  • קולה נעים – קריינות למרכזיה הנעשית במקצועית יכולה להשרות שלווה על הלקוח. כל חברה המכבדת את עצמה דואגת להעסיק קריינים מקצועיים שיגרמו למתקשרים רוגע ונחת.
  • דוברת שפות – המרכזיה הישראלית יודעת לא רק עברית, אלא גם שפות אחרות. כך למשל, בלחיצת כפתור אחת ניתן לגרום לה לדבר באנגלית. בדרך זו, גם מי שמתקשה לקלוט את השפה העברית יכול להרגיש בנוח ולקבל את השירות בשפת אמו.
  • משדרת רצינות – הקריינית במרכזיה לוקחת חלק נכבד במלאכת השיווק של המוצרים ושל שירותי החברה, מכיוון שהיא משדרת רצינות ושירותיות כלפי המתקשר.
  • עובדת בחינם – המרכזיה היא אמנם חלק מהצוות, אך היא לא באמת זקוקה למשכורת, חופשות, קרן פנסיה ועוד. כמו כן, בניגוד לעובדים אחרים, אותה בהחלט ניתן להשיג מחוץ לשעות העבודה.

 

הקריינית שתעשה זאת נכון

החלטתם להרחיב את החברה ולפנות לשירותי קריינות למרכזיה באנגלית? דעו כי עליכם לפנות רק לאדם מקצועי המספק את השירות. ראשית, מומלץ כי אדם זה יהיה דובר אנגלית ויוכל לספק את התכנים במבטא ילידי. שנית, כאשר אתם מגישים לקריין את התסריט, מומלץ לבקש ממנו גם לערוך אותו. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי המרכזיה הממוחשבת שלכם לא עושה טעויות בדרך.

 

 

קריינות

קריינות

קריינות