דלג אל התוכן דלג אל הניווט

victoria@vicsvoice.com  |  054-4646370


קריינות

קריינות

קריינות פרסומות

(לקפוץ ישר לדוגמאות.)

 

קריינות פרסומות - מהי?

מטרת פרסומת היא למכור מוצר או שירות לקהל יעד. אם הפרסומת ישודר בטלוויזיה או באינטרנט, ייתכן שידרש קריינות לפרסומת בנוסף לאלמנטים ויזואליים. אם הפרסומת מיועדת לשידור ברדיו, כמובן שתמיד ידרש קריינות.

כדי שהפרסומת שלכם יגיע לקהל גלובאלי ויעזור לכם לרכוש קונים חדשים - או כדי למצוא משקיעים, לדוגמא כאשר רוצים לשווק פטנט למוצר חדש באתר כמו קיקסטארטר (Kickstarter) או אינדיגוגו (Indiegogo) - הפרסומת חייבת להיות באנגלית. וכאן אני נכנסת לתמונה.

 

מה הדרישות?

קריינות מסוג זה יכולה לשווק מוצר בעדינות (soft sell), באופן בוטה ואגרסיבי (hard sell), או משהו באמצע (medium sell). לדוגמא, פרסומת רדיו קלאסי למכירת מכוניות היא בדרך כלל מאוד אגרסיבי, כלומר קריינות hard sell, לעומת פרסומת למוצרי יופי שהם בדרך כלל עדינים ורכים יותר soft sell או medium sell.

 

איזה משאבים יש?

קרא על הדרישות לקריינית פרסומת טלויזיה.

קרא גם על היתרונות בקריינות לסרטי מוצר, שבדרך כלל כוללים פרסומות.

 

דוגמאות

שמעתם סגנון דיבור שאתם אוהבים? צרו קשר, ציינו איזה דוגמת קול אהבתם, ותתחילו בתהליך ההקלטה!

 

מוצר לבישול

 

פתרון תזונתי

 

סרטון מוצר

 

מוצר להנקה

 

פרסומת למכונית

 

חנות אפליקציות

 

פרומו לאפליקציית וידיאו

 

תוספי תזונה

 

קבלו דמו חינם היום!

קריינות

קריינות

קריינות