דלג אל התוכן דלג אל הניווט

voiceovers@013net.net  |  054-4646370


קריינות

קריינות

קריינות פרסומות

קריינות לפרסומות - מהי?

מטרת פרסומת היא למכור מוצר או שירות לקהל יעד. אם הפרסומת ישודר בטלוויזיה או באינטרנט, ייתכן שידרש קריינות לפרסומת בנוסף לאלמנטים ויזואליים. אם הפרסומת מיועדת לשידור ברדיו, כמובן שתמיד ידרש קריינות.

כדי שהפרסומת שלכם יגיע לקהל גלובאלי ויעזור לכם לרכוש קונים חדשים - או כדי למצוא משקיעים, לדוגמא כאשר רוצים לשווק פטנט למוצר חדש באתר כמו קיקסטארטר (Kickstarter) או אינדיגוגו (Indiegogo) - הפרסומת חייבת להיות באנגלית. וכאן אני נכנסת לתמונה.

קריינות לפרסומות - מה הדרישות?

קריינות מסוג זה יכולה לשווק מוצר בעדינות (soft sell), באופן בוטה ואגרסיבי (hard sell), או משהו באמצע (medium sell). לדוגמא, פרסומת רדיו קלאסי למכירת מכוניות היא בדרך כלל מאוד אגרסיבי, כלומר קריינות hard sell, לעומת פרסומת למוצרי יופי שהם בדרך כלל עדינים ורכים יותר soft sell או medium sell.

קריינות לפרסומות - איזה משאבים יש?

קרא על היתרונות בקריינות לסרטי מוצר, שבדרך כלל כוללים פרסומות.

שומע סגנון דיבור שאתה אוהב? צור קשר, ציין איזה דוגמת קול אתה אוהב, ותתחיל בתהליך ההקלטה!

 

מוצר לבישול

 

פרומו למופע

 

סרטון מוצר

 

מוצר להנקה

 

פרסומת למכונית

 

חנות אפליקציות

 

פרומו לאפליקציית וידיאו

 

בדיקת בריאות חתולים

Credit: Ziv Feldman | ZIVO Design Studio

קריינות

קריינות

קריינות