דלג אל התוכן דלג אל הניווט

victoria@vicsvoice.com  |  054-4646370


קריינות

קריינות

סגנונות קריינות

קיים מגוון רחב של סגנונות קריינות. מומלץ לבחור בסגנון קריינות שמשקף את מיתוג החברה שלך.

 

סגנונות קריינות

  • שיחתי - קריינות שיחתית הוא דיבור בגובה העיניים, כאילו מדברים עם חבר. הסגנון הזה משדר ללקוח מסר של "אנחנו איתך ומבינים אותך".
  • פורמלי - סגנון זה מתאים כאשר רוצים לשדר רצינות. הוא יותר עמוק ופחות מחוייך.
  • מקצועי - מתאים כאשר רוצים לשדר מקצועיות משולב עם ידידותיות. זהו סגנון שמתאים לכמעט כל חברה.
  • צעיר / "קול" - סגנון זה מתאים למוצרים ושירותים לצעירים וכאשר רוצים לשדר פחות רציניות ויותר "קול".
  • רך - מתאים למוצרים ושירותים הקשורים להורות (לדוגמה פורמולה לתינוק) או לנשים (לדוגמה מוצרי היגיינה), או לחילופין וייב סקסי (כגון איפור, הלבשה תחתונה וכו).
  • דרמטי - קריינות דרמטית מתאימה כאשר נושא הסרטון הוא רציני ורוצים לייצר דרמה (ראו דוגמאות למטה).
  • "קול של אלוקים" - קריינות דרמטית שנקרא גם קול של קריין ומתאים לטריילרים של סרטים.

 

שימו לב!

יש חברות שמשתמשים בקולות AI לסרטונים שלהם. קולות אלו משדרים מלאכותיות, חוסר ייחודיות וחוסר אמינות. לכן, בהנחה שזה תואם את מיתוג החברה שלכם, אני ממליצה לבדל את הסרטון/מוצר/שירות/חברה שלכם ולבקש את הסגנון האנושי ביותר: הסגנון השיחתי.

 

דוגמאות של סגנונות קריינות

בהמשך העמוד תמצאו מספר דוגמאות הממויינות לפי סגנון.

שמעתם סגנון שמתאים לפרוייקט שלכם? שלחו תסריט, תאמרו לי איזה סגנון אתם רוצים, ואני אקליט לכם דוגמה חינם באותו הסגנון!

 

קריינות בסגנון שיחתי

 

קריינות בסגנון שיחתי

 

קריינות בסגנון פורמלי

 

קריינות בסגנון פורמלי

 

קריינות בסגנון מקצועי

 

קריינות בסגנון מקצועי

 

קריינות בסגנון צעיר / קול

 

קריינות בסגנון צעיר / קול

 

קריינות בסגנון רך

 

קריינות בסגנון רך

 

קריינות בסגנון דרמטי

 

קריינות בסגנון דרמטי

 

קריינות

קריינות

קריינות