דלג אל התוכן דלג אל הניווט

voiceovers@013net.net  |  054-4646370


קריינות

קריינות

קריינות למרכזיה, לסלולר או לנתב שיחות

  A   A   A 

A  A  A 

קריינות למרכזיה - דרישות

קריינות למרכזיה (נקרא גם IVR) משתמש בדרך כלל בטון המשקף את תדמית החברה — ידידותי, פורמלי, רציני, וכו'. כאשר מדובר בהודעת המתנה, כלומר הודעה שהמתקשר שומע כשהוא ממתין על הקו, הטון בדרך כלל שיווקי אם רוצים להעביר מסר פרסומי, או רגוע אם רוצים להרגיע לקוחות שנאלצים להמתין זמן מה.

תוכל לשמוע דוגמאות של טונים שונים למטה, ולבחור אחד שמתאים לצרכי החברה שלך.

קריינות למרכזיה - משאבים

לנוחיותך, בעת כתיבת הטקסט ניתן להיעזר בתבניות להרכבת תסריט קריינות לטלפון. פשוט מכניסים את שם החברה וכו', ויש לך תסריט קריינות למרכזייה מוכן לשימוש!

תוכל גם לקרוא טיפים להפקת המרב מקריינות הטלפון שלך, הכולל מידע אודות סגנון, מוסיקה ופורמט.

שומע סגנון דיבור שאתה אוהב? צור קשר, ציין איזה דוגמת קול אתה אוהב, ותתחיל בתהליך ההקלטה!

 

























קריינות

קריינות

קריינות